субота, 23. август 2014.

Учење из другог угла


Добро питање - шта након обуке? Прво што бих волела да урадим да све оне алате за које сматрам да би били корисни у мојој наставној пракси још једном испробам и за почетак осмислим неке једноставније задатке за своје ученике који ће бити обрађени на овај начин.

Својим менторима бих препоручила да остану доследне овом начину рада јер ми смо навикли да од деце тражимо, а када неко од нас тражи осетимо се повређени. Заборављамо често како је то бити ученик - и зато је доследност и истрајност на томе да се задаци ураде до краја и на начин како је захтевано, изузетно битна.  

Хтела сам да каже да би било корисно да се објасни где смо то грешили када нам метор врати задатак, али онда превртех мало филм у глави - па ментори то и раде, као први корак, да поново прочитамо захтев, па да покушамо да се самокоригујемо. Ако то не иде, онда нас воде кроз проблем. Тако да не бих имала неких конкретних сугестија нити предлога јер заиста до краја све буде урађено како треба.