уторак, 26. август 2014.


РАЗУМЕЛА САМ.... НАПРЕДУЈЕМ....

Сматрам да је најважнији лични напредак: ако ми напредујемо у стицању знања, моћи ћемо (и имаћемо шта) да их пренесемо другима - колегама и ученицима. С обзиром да је виртуални свет компјутера постао реалност, пожељно је да не окрећем главу од њега, јер он тако неће нестати. Због тога сам одлучила да се за почетак информишем о томе шта све нуди Гугл, како се користи и да ли могу ту информацију употребити у свакодневној пракси.

Најважнији добитак за мене је што се поље могућности и креативности проширује, ови алати ће ми омогућити да настава буде садржајнија, динамичнија, интересантнија, самим тим и мотивација ученика за рад боља. Ја сам на великом добитку јер ћу ићи укорак са својим временом и временом својих ученика, тако ћемо ипак бити ближи и боље се разумети.

Нема коментара:

Постави коментар