недеља, 24. август 2014.

Увек златни круг - зашто

Као што сам већ рекао, постао сам полазник семинара због обавезе имања портфолија, па ћу из тог разлога и узети портфолио за анализу.
У самом старту концепт портфолија ми није био јасан, тако да ми ни папирни ни електронски портфолио не би били задовољавајући, с обзиром да нисам имао сазнање шта он треба да буде. Сада ми је слика пуно јаснија и могу с олакшањем да дочекам јесен и почетак школске године, мада рад на портфолију тек почиње, јер оставити га на овом нивоу било би карикирање његовог смисла и циља.
Подлогу портфолија сам оставио скоро „монашки“ сиромашну и једноставну, јер лично сматрам да садржају треба дати предност над формом.
Коментар који сам добио од модераторки ми је помогао да схватим да се лако може 'склизнути' с колосека уколико се свој рад у неким сегментима прихвати 'здраво за готово' или му се не посвети адекватна пажња.
На самом семинару ми технички дао приче, због богатог искуства у раду са компјутерим, није представљао проблем, али је требало неке ствари преломити у себи, односно издићи се изнад клишеа и инерције којој подлегнемо током година рада и да дозволимо себи да искажемо креативност...
Обуку бих препоручио у првом реду младим колегама/колегиницама који имају одређена информатичка знања и воле дружење на друштвеним мрежама, јер је сам семинар тако конципиран, али бих га препофучио и старијим колегама којима је, као и мени, потребно мало „свеже крви“ у раду, јер инерција је чудо...
Никако га не бих препоручио оним 'свепаметним' ликовима чији је животни став: „ма пусти то, видио ово...“

Нема коментара:

Постави коментар