среда, 26. октобар 2016.

Шта сам ново сазнала и научила

Све похвале оснивачима семинара што су нам омогућили да пишемо на ћирилици. 
Морам признати да до сада нисам користила многе погодности које Гугл даје, као што су: Гугл+, Гугл Диск, Гугл сајт.
Веома сам задовољна и срећна што сам изабрала овај семинар да похађам, јер доста нових ствари сам научила, које ћу примењивати у свом даљем раду!

За мене врло интересантно је било следеће:
  •  прављење календара,
  •  коришћење гугл диска,
  •  прављење плеј листе,
  • Гуглов сервис Простор (Spaces),
  • претрага извора текста и слике,
  •  прављење сајта.
Радећи задатке у оквиру семинара, спознала сам да сам врло мало знала и користила могучности које даје Гугл, а током похађања семинара знатно сам продубила и обогатила своја сазнања.
Доста нових сазнања сам стекла које могу да примењујем у даљем раду да би он био што успешнији!



Нема коментара:

Постави коментар