недеља, 22. октобар 2017.

(Oн лајн) школа је прозор у свет


Похађањем овом семинара сам победила страхове које сам дуго гајила према он лајн обукама. На почетку обуке сам имала осећај да је ово за мене немогућа мисија, али како је текао процес све сам се више оснаживала и почела да га посматрам не само као задатак који треба да одрадим, већ и као један узбудљив, истарживачки процес. Ми који вреднујемо наставни процеси истовремено треба и да га унапређујемо, заиста морамо да знамо и пратимо све трендове.
Могућности које пружају Гугл алати за примену у настави су заиста велике. Почев од Гугл упитника који је веома интересантан за сваки вид вредновања, прко Гугл календара који могу лично да применим и користим, до Гугл мапа које су изузетно интересантне за примену у настави различитих група предмета.
Задатак израде сајта сам видела као највећу препреку током обуке. Међутим у једном моменту сам схватила да се забављам и да сам временски ограничена да урадим све што сам замислила. У сваком случају уверење да могу сама да направим сајт ме је одушевило. Сајт ћу убудуће користити као један од средстава комуникације са свим актерима образовно-васпитног рада.
Овај семинар ми је поред знања које сам стекла о коришћењу Гугл сервиса, помогао да развијем и своје вештине у примени Гугл алата.


Нема коментара:

Постави коментар