среда, 27. децембар 2017.

Вером и радом успех стиже


Овај семинар је за мене ново искуство, јер сам први пут ученсник онлајн семинара. Сам почетак семинара за мене није био нимало лак. Како је време одмицало и задаци се један за другим низали, било је лакше него на самом почетку. Семинар је корисан јер се могу увести новине у настави и премењивати се различите Гугл апликације. 
  • Гугл мапе- могу користити у настави и приликом посете манастирима.
  • Гугл календар- може ми помоћи да детаљно испланирам своје обавезе и може ми служити као подсетник.
  • Упитник може ми послужити за прављење и анализу анкета како за ученике, тако и у оквиру тима.
  • Сајт је корисан у презентовању наставних и ваннаставних активности. Сајт ћу наставити да користим и да убацујем нове садржаје. Укључићу и ученике да буду уређивачи страница сајта. 
Предавачи нимало нису били попустљиви и мислим да су желели да извуку из свих нас максимум.
Срдачан поздрав :-)

Нема коментара:

Постави коментар