понедељак, 19. фебруар 2018.

Примена семинара Гугл апликације за Гугл генерације

Сваки од  5 модула семинара Гугл апликације за Гугл генерације има практичну примену.
Гугл документи се могу користити за припрему часа, месечне планове, белешке о раду ученика односно формативно оцењивање, белешке са састанака стручних већа и тимова.
Табеле се могу користити за приказивање успеха ученика у току полугодишта или школске године као што смо урадили или за креирање месечних планова. У настави хемије табелама се могу приказати различите класе органаских  или неорагнских једињења. Тако направљена табела може се користити као помоћ у савладавању градива на више нивоа постигнућа.
Гугл цртежи су нарочито згодни за приказивање скелетних формула у хемији.
Заједничко уређивање докумета је корисно у писању извештаја и многим другим ситуацијама.
Ученици воле да време проводе на интернету тако да сам сигурна да ће им се допасти учење путем Гугл апликација. Открила сам могућност коришћења интерактивног перидоног система у задатку са апликацијама. Ту могућност нисам искористила приликом израде задатка (користила сам другу опцију) али планирам да је користим са ученицима, можда у форми заједничког рада на апликацији.
До сада су ми ученици често долазили са снимцима огледа који су им били интересантни, многе од њих смо извели у школи а сада сам и ја направила листу занимљивих огледа. Планирам да листу допуним а и да предложим ученицима прављење сличне листе и уношење снимака са часа вежби у листу.
Гугл сајтови су одличан начин да се наставник обрати не само ученицима већ и другим заинтересованим посетиоцима.
Укратко, семинар ће допринети квалитету рада у школи, тако да могу да кажем да су се моја очекивања са почетка семинара (изнета у 0 модулу) остварила.

Нема коментара:

Постави коментар