четвртак, 8. март 2018.

Памти и пренеси

Током трајања семинара Гугл апликације за гугл генерације стекао сам неколико јако корисних знања из области гугл технологија, којима раније нисам посвећивао толико велику пажњу, или се њима нисам бавио. Покушаћу да се присетим шта сам све урадио и научио за протекло време. У задатку у ком се тражило подешавање налога, подесио сам картицу, и променио своје име из латиничног у ћирилично писмо, јер су остали детаљи већ били подешени онако како су модератори захтевали. Потом сам путем ју тјуб линка начио основне ствари неопходне за реализацију самог семинара, као што су писање нових постова, уређивање истих као и дељење линкова.Научио сам како да користим функцију претраживања слика на гугловом претраживачу. У следећем модулу акценат је био на коришћењу гугл календара и организацији обавеза у истом, а онда и креирање гугл табела и уношење података. Ове две могућности су ми се јако допале, корисне су и практичне у употреби у свакодневној настави. У трећем модулу научио сам како да ефикасно и корисно вреднујем рад својих колега користећи Блумову таксономију. Најкориснији, а и најзанимљивији за мене лично, био је задатак креирање гугл сајта у његово уређивање. Ово је једна од ствари којима ћу се свакако посветити у будућности, како бих унаредио своја и омогућио лакше преношење знања својим ученицима. 

Нема коментара:

Постави коментар