понедељак, 5. март 2018.

Шта сам запамтила - Семинар Гугл алпликације за Гугл генерације


У овом посту покушаћу да се подсетим шта сам урадила на семинару Гугл апликације за Гугл генерације.
На почетку семинара сам у алату Гугл цртеж навела своја очекивања од овог семинара, и текст уоквирила испрекиданом линијом. Неке колеге су користиле друге опције овог алата поут боје, разних облика итд.
У првом модулу сам имаил сандуче и Гугл + налог прилагодила захтевима семинара. На Гугл мапама сам означила где станујем и у којој школи радим. Користећи предложену апликацију навела сам цитат одређеног текста. У игри Гугл детектив сам се бавила вредновањем извора.
У следећем модулу сам направила листу Јутјуб снимака Огледи у хемији коју могу да користим у настави на различите начине које сам описала приликом предаје задатка. такође, користећи апликацију Лајвчарт сам направила припрему за час, и поделила је са модератором семинара на начин на који могу да је на пример, поделим са ученицима.
У трећем модулу смо радили на Гугл документима. У току овог модула користили смо Гугл алате да урадимо припрему за час, и задазке за ученике према Блумовој таксономији. На једном документу сам радила са две колегинице, при чему смо увежбавале заједнички рад на документу, у нашем случају Гугл табели.
У четвртом модулу сам направила Гугл сајт "Хемијски приручник". Ову корисну информацију сам већ поделила са колегама који нису учесници семинара.
Последњи модул је управо рад на опцији Гугл Блогер. Користећи Блумову таксономију вреднујемо семинар, односно рад на семинару. Одабрала сам једну од таксонимија рефлексије и написала пост на Блогеру. Рефлексија коју сам одабрала у задатку основног нивоа је Примена.
Лако је могуће да сам направила неку грешку у редоследу али ова рефлексија се односи управо на памћење, па сам тако, по сећању и написала овај пост.

Нема коментара:

Постави коментар