субота, 3. март 2018.

Гуглање, гуглирање, гуглисање, гуглерисање, гуглгенереисање!


             Након нешто више од месец дана активног дружења, учења, увежбавања, промишљања и сарадње са колегама на вебинару Гугл-апликације за Гугл-генерације сабирам утиске, исписујем рефлексије према таксономским нивоима и правим планове о примени наученог као, верујем, и све остале колеге.
            Прво што ми је спонтано пало на памет јесте да одмах преместим своју школску документацију у Гугл-диск. Прва документа која сам тамо почела да смештам јесу Месечни планови и ИОП документација мојих ученика са плановима које прослеђујем управи школе, табеле за израду ИОП документације које прослеђујем колегама и тако редом. Нећу више имати потребу да свакога месеца шаљем мејлом своје планове педагогу школе уколико јој обезбедим приступ фолдеру у које их смештам. Нека се сама послужи! Имам на Гугл-диску несређене фолдере и документацију коју треба пресложити и направити реда, а онда почети са израдом задатака за моје Гугл-учионице.
            Друго што ћу учинити јесте да унапредим већ формиране Гугл-учионице, распоређене по разредима (5, 6,7. и 8. разред, учионица мог одељења посебно и учионица ваннаставних активности). Обогатићу их новим садржајима израђеним у Гугл-апликацијама, пре свега Каку-апликацији за израду дијаграма која ми се веома допала, а Гугл-упитнике својски ћу користити за домаће задатке које ћу припремати ученицима, допуњене и илустроване документима са Јутјуба и са других Гуглових сервиса. Убудуће им Радна свеска за српски језик неће бити потребна! Једна колегиница и директор школе већ су се заинтересовали за моје учионице јер су о њима чули од ученика, а потом их и прегледали на ученичким телефонима. Верујем да ћу их убедити да умрежимо школски тимски рад преко Гугл-сервиса и отворимо школу на небу чим пре! Ученици ће бити одушевљени онолико колико су одушевљени и виртуелним учионицама за српски језик.
            Предлажем Вам да један од задатака на овом вебинару буде и креирање Гугл-учионице и постављање садржаја у њу; позивање сарадника и сараднички рад. Колико је корисно имати сајт или блог у извођењу наставе, виртуелна учионица је за мене још значајнија, а опет, врло једноставна за коришћење.

Нема коментара:

Постави коментар