уторак, 22. мај 2018.

Шта сам запамтио на семинару


Шта сам запамтио?
Прво што ме је привукло да се уопште пријавим на овај семинар је његов назив „Гугл апликације за Гугл генерације. Није ми требало много времена читајући његов садржај да дођем до закључка да ћу на овом семинару сазнати пуно нових и занимљивих садржаја везаних за Гугл окружење и рад са њима. То се и догодило. Сама основна страница је одлично осмишљена, садржаји на њој су јасно поређани и одвојени тако да сам брзо усвојио принцип и начин рада по модулима у којима су били подељени задаци за учеснике семинара. Када сам на појединим местима имао потребу за додатним објашњењем – упутством за извршење задатака до њих сам лако долазио и уз њихову помоћ брзо решавао делове задатака који ми нису у први мах били јасни. Садржаји су осмишљени на веома креативан начин. Решавањем појединих задатака по модулима стицао сам знања и научио како да :
  • Подесим налог у поштанском сандучету Џимејла, подесим језик, формирам групу контаката, конфигуришем пријемно сандуче и чекирам картице, и упишем додатке за електронски потпис.
  • Подесим налог за социјалну заједницу гугл плус, додам аватар и занимање и  да се укључим на форум.
  • Тражим слике на претраживачу према предлошку, користим библиографију и да  проналазим и објављујем њихов извор. 
  • Користим гугл календар и у њему да правим распоред догађаја и обавеза које сам планирао за поједини период, што може да буде веома корисно као подсетник за правовремену припрему за наставу.
  • Користим гуглове табеле као алат за припрему школског часа, за прегледно одређивање и планирање задатака.
  • Користим гуглове табеле за уношење података о задацима и оценама за њихово извршење и других података који могу да се користе за ефикаснију анализу успешности извођења наставе.
  • Вреднујем рад колега за извршење појединих задатака и давање сугестија за њихово ефикасније извршење што се може применити у пракси и због тога сматрам да је ово врло корисна активност помоћу које се може доста помоћи колегама или затражити стручна помоћ или савет од њих или предавача.
  • Направим сајт помоћу којег могу да ученицима организујем занимљива предавања користећи га као део интернет учионице, да помоћу њега обавештавам све заинтересоване ученике о појединим задацима и практичним радовима које ћемо обављати на часовима, о ономе шта се од ученика тражи да науче, и да им пружим разне информације и знања из области везаних за изучавање предмета који предајем.

Нема коментара:

Постави коментар