уторак, 29. мај 2018.

ШТА САМ ЗАПАМТИЛА?



Пролазећи кроз онлајн семинар ГАзГГ, упознала сам се са примереним градивом које је неопходно и наставницима и ученицима, упознала још дивних колега, решавала задатке и са оптимизмом и са, искрено, неком стрепњом, да ће задаци бити оцењени. Наводим све шта сам урадила и запамтила и надам се да ће ми добро користити:


  • Подешавање Гугл налога, језика, додавање нових картица, снимање алатом Snniping tools;
  • Додатно подешавање налога, приступање заједници ГАзГГ;
  • Коришћење врло корисног алата за навођење библиографије који се може користити приликом рада неких радова за ученике, и пренети им знање, да и они користе;
  • Креирање Гугл календара, као и нових догађаја, помаже сваком са дневним и месечним распоредима активности и рада у образовним установама;
  • Рад на заједничком документу, вредновање рада колеге, јако битно да се изврши проток информација и добије повратна информација за побољшање рада;
  • Креирање и дизајнирање Гугл сајта је најзанимљивији задатак овог семинара, јер је мени и мојим колегама омогућио да на једном медију који је транспарентан добијемо важне информације, поделимо радове, бодовања, а и учествујемо у даљој обради информација и прослеђујемо заинтересованим странама.

Нема коментара:

Постави коментар