среда, 6. јун 2018.

Планови за будућност.

Будући да ми је овај семинар пружио доста могућности да променим своје видике на технологију и пружио ми да схватим колико је технологија битна.

Желим својим ученицима а и осталој деци да се обратим путем веб алата које сам научила током семинра.

Веома је битно да млади знају да нису сами да има неко ко ће да их саслуша и да им одговори на питања која буду имали.

Планирам да наставим да блогујем и да направим можда још једаан сајт како би млади видели колико су њихова мишљења битна и како би могли да започнемо конверзацију о Медијацији и спречавање вршњачког насиља.

Такоће планирам да  путем веб алата приближим тему како би могли установити проблеме и разговарати више о њима.

Јутуб и остале апликацијекао и филмови који могу да се наћу на јутубу ће их приближити да разговарају једни са другима да се приближе теми а и да разговарају о својим проблемима.

Када сам први пут започела овај програм признајем била сам скептична у почетку.Али наравно људска природа је таква када сам кренула на овај пут сазнања овог семинара сва моја брига је нестала и схватила сам да је управо ово што смо учили није само за децу него и за нас одрасле како би  приближили теме које ми хоћемо да објаснимо деци.Којима су потребне.

Пробудила се креативност и жеља  да помогнем другима као што су и они мени  и сада имам алате који ми могу помоћи да све те идеје спроведем у дело.

И једва чекам  да се то деси!

Нема коментара:

Постави коментар