четвртак, 7. јун 2018.

Проширени видици


Овим семинаром могу слободно да кажем да сам променила размишљање о реализације тема и о раду са ученицима уопште. Наравно у позитивном смислу. Користили смо ми и до сад неке апликације, али овако на једном месту, са једним налогом, толико могућности... Заиста савршено!

Сваки задатак појединачно ново искушење, нова нервирања, нове муке.... али на крају ипак савладано. Примену у даљем раду објаснићу кроз свакодневно коришћење, прво налога који нисам пре знала ни да подесим, сада је то много лакше. Затим, израда сајта која ме је одушевила, поготово за активности које радим ван директног рада са ученицима. Ја сам решила, уз још мало дораде, мој проблем са праћењем објаве новог часописа.

Трећи задатак ми је задао огромне проблеме.  Сада знам где је моја грешка била. Хвала свима што су ми у томе помогли. Трајало је али ипак уз појашњење, много лакше сам разумела шта је заправо сврха задатка. Наставићу да примењујем овакав вид вредновања, јер кроз мучење да урадим задатак схватила сам заправо шта је то што ми треба у даљем раду.

Пост на крају, ми решава проблем комуникације са ученицима, о различитим темама. Свашта нешто ми ту можемо писати и разрађивати.

Хвала свима још једном, хвала на стрпљењу!

Нема коментара:

Постави коментар