понедељак, 21. децембар 2020.

Из мог угла

Предмет анализе: Сајт школског листа ГТШ "Бранко Жежељ" ГРАЂЕВИНАР

ГРАЂЕВИНАР

Израда сајта је за мене лично била изазов с обзиром на то да до сада нисам имала прилику радити на оваквом задатку. Обука ми је значајно помогла да на најлакши и најбржи начин савладам све кораке при креирању и изради сајта. Упутства, објашњења, критеријуми и захтеви су ми олакшали да током рада, поред савладавања техничких корака, останем усмерена на намену и циљеве оваквог рада. Пређашњи рад у Индизајну (Adobe InDesign) ми је значајно користио у креирању страница сајта.

Како је израда сајта један од последњих задатака, сва претходна знања која сам усвојила током ове обуке користила су ми у решавању овог задатка. 

Како сам већ покренула и уређивала штампано издање школског листа под истим именом, одлучила сам да израдим интернет издања јер умногоме обезбеђује континуиран живот листа избегавајући све потешкоће које прате штампу и издавање.

Постојање интернет издања школског листа омогућује континуиран рад новинарске секције и сталну укљученост ученика (чланове редакције) у живот школе, учење кроз ваннаставни рад, подстицање радозналости и мотивисање да проширују своја интересовања и открију своје потенцијале. Ваннаставне активности имају важну улогу за ширење културе и стицање функционалног знања, као и целокупни развој ученика.

Овакав тип рада даје прилику и наставницима да се укључе у рад у виду сарадника. 

Чланове редакције такође бих могла упутити како и сами да израде сајт или да учествују у уређивању постојећег уз праћење наставника.

Сајт може наћи примену у редовној настави, а не само у ваннаставним активностима.

Програм обуке бих препоручила свим креативним наставницима који разумеју шта је њихов задатак, које су им обавезе, које су им јаче и слабије стране и напослетку који желе да иду у корак с временом


Нема коментара:

Постави коментар