четвртак, 18. март 2021.

Google пакет – Будућност онлајн наставе

 

Сви смо сведоци колико брзо напредују информационе технологије и сам развој интернет мреже. Пре него што почнем да пишем о самој примени, желим да кажем да сам се на почетку самог семинара мало лошије снашла и теже се сналазила са задацима. Када сам увидела чињеницу колико заиста велике могућности ми пружа цео пакет, као и додатна објашњења са семинара била сам јако захвална и срећна што сам део овог семинара.

Као наставник ликовне културе, нисам имала пуно опција да одржим квалитетан час без могућности Google пакета.

Наиме, овај пакет ми је пружио следеће могућности:

  • Постављање и заказивање материјала у Google учионици.
  • Могућност задавања различитих задатака (упитници, тест знања) и њихове оцењивање унутар учионице.
  • Организовање уживо часова преко апликације Google Meet. Могућност ове апликације ми највише помаже када хоћу ученицима да покажем одређене радове презентујући свој екран.
  • Могућност прављења сајтова и презентација.
  • И на крају, мени од омиљених могућности јесте Google цртежи која доста олакшава да деци објасним наставну јединицу кроз приказивање визуалних објеката и цртање различитих облика.

Сматрам да је примена ових апликација јако велика, јако једноставна и за ученике и за наставнике и да пружа велике могућности у доба онлајн наставе.

Најдраже ми је чињеница да сам испунила своја очекивања и научила пуно нових ствари! 😍

Нема коментара:

Постави коментар