недеља, 30. јун 2013.

Analiza seminara

Na seminar sam se prijavila na nagovor kolega iz škole, jel svima nam trebaju seminari. Da je bilo lako nije, mnogo toga novog. Google alati za koje sam pre čula ali mi nije padalo napamet da će mi trebati. Najviše muke od svih zadataka mi je zadalo pravljenje portfolia https://sites.google.com/site/portfolioilinka/. I pre sam se sretala sa terminom portfolio ali nikad nisam ulazila u dublju analizu šta je to i čemu može da posluži. Slušajući video zapise za izradu zadataka počinjem da shvata šta je to. A onda praktični deo od koga sam htela nekoliko puta da odustanem od seminara. Gledajući primere za vežbanje, korak po korak, reč po reč i portfolio je gotov.
Seminar bi preporučila kolegama koji u svojim predavanjima koriste savremene tehnologije, jel uz pomoć google alata mogu da naprave kvalitetne prezentacije, koje više ostavljaju utisak na učenike nego frontalni rad.

Нема коментара:

Постави коментар