недеља, 30. јун 2013.

Рад на изради сајта

На семинар Гугл апликације за Гугл генерације сам хтела да се пријавим и раније и била сам спремна да га похађам и без завршног сусрета а самим тим и без сертификата. Ово пишем због Гугл сајта јер ми је он био велики проблем. На вордпресу имам постављене лекције, презентације и видео записе које користим на часовима, па сам желела да добијем повратну информацију од ученика али преко Гугл сајта. Ту настају моји проблеми који се настављају и на семинару при раду на сајту. Да ли је у питању непажња или незнање не знам, али ми је израда сајта некако спорије ишла у односу на друге задатке. Због тога и мој сајт има једноставну форму. Биће потребно време да оно што сам сазнала на семинару сазри и примени се у настави. Са блогом нисам имала проблема и од септембара ћу кренути са његовом применом.
Овај семинар бих препоручила  колегама у школи јер све оно што смо овде научили могу применити  сви у свом раду. Битно је да се семинар пажљиво прати, материјал добро проучи и ради по упутствима. Мој највећи проблем у раду је исхитрености и недовољна пажња при читању материјала.

Нема коментара:

Постави коментар