понедељак, 24. јун 2013.

Мој портфолио



Током програма обуке многи задаци су ми били јако занимљиви, а посебно бих издвојила креирање сајта и у њему формирање структуре мог портфолија.
Помоћу  јасног упуства креирала сам сајт, доста сам истраживала (играла се),комбиновала боје ,фонтове, изглед сајта, убацивала гаџете,слике,одређивала подстанице...
На основу лекције о портфолију направила сам у  креираном сајту почетну структуру мог портфолија,а како је он изгледао можете да видите овде.
Већину страница нисам детаљно урадила , него сам само навела садржаје који ће бити на њима.Са коначном изгледом  структуре портфолија нисам баш била задовољна,  изглед бочне траке није oдавао  утисак оног шта сам замислила због редоследа страница. Страници професионални развој нисам одредила подстанице, мада садржаји које сам навела на њој могу се распоредити у подстанице. Без обзира што почетна структура мог портфолија је имала мале недостатке ,овај задатак  ми је био јако интересантан,уживала сам док сам га радила и мислим да ће ми ово сазнање користи у наредном периоду када смо у законској обавези да водимо портфолио.
Кроз  грешке се доста и научи.

Овај програм обуке бих препоручила  колегама који улажу у свој професионални развој, који су креативни,иновативни и који би стечена знања примењивали у свом раду, а не бих препоручила колегама којима су битни само бодови.

Нема коментара:

Постави коментар