понедељак, 24. јун 2013.

Моја евалуација

У мени овај програм обуке је развио свих четири компетенција, наравно не сваку у истој мери.
Компетенцију К1 је развио због неких таквих Гугл и не само Гугл алата који се могу у потпуности користити на часовима информатике (само да имамо стабилан и релативно брз интернет у школи), а поред тога компетенцију К2 нарочито преко задатака, материјала о Блумовој таксонимији и о типовима вишеструких интелигенција. Мислим да сам ојачала и своју К3 комптенцију– јер блог и портфолио нам могу служити и за праћење развоја личности наших ђака  као и за комуникацију са њима, са родитељима, са колегама (К4). Комуникација и сарадња за време семинара се реализовала путем форума, хенг-аута и на тај начин сам ојачала у некој мери и своју К4 компетенцију. Ипак акценат бих ставила на К2 и К3 компетенције – код њих осећам да сам више добила од семинара од очекиваног. Мада моје прво мишљење је било да ћу ојачати своју К1 компетенцију....


Зашто сам изабрала овај програм обуке?
Зато што....
.... ауторке су увек иновативне, снажне и волим њихове семинаре и знам да ћу од њих увек наушити нешто ново, нешто што могу применити у својој настави.

.... ми је био привлачан назив семинара, обуке.

Мислим да ми је била најслабија карика је била израда портфолија јер на крају семинара нисам имала довољно времена да се бавим са израдом истог према предвиђеној сатници.

Нема коментара:

Постави коментар