субота, 22. јун 2013.

Један мали коментар


·        Што се тиче радова током обуке, изабрао бих свој коментар портфолиа Синди Салиб (линк: http://goo.gl/rRm4T ). Радио сам га после детаљног проучавања појма и елемената портфолиа кроз лекцију јер нисам био у потпуности упознат са садржајима истог. Иако је портфолио био подужи, прочитао сам га целог и проанализирао га до краја и уз лекцију то ми је у потпуности помогло да схватим образовни портфолио и све његове елементе. Овом приликом бих напоменуо да сам изабрао овај свој рад јер сматрам да је он моје најупечатљивије и најпотпуније дело током овог семинара (опростите ми што нисам скроман). Ту мислим да сам најбоље одговорио захтевима аутора и реализатора семинара. Све ствари које сам том приликом а и нешто касније научио помоћи ће ми да одрадим свој електронски портфолио на прави начин.

·        Семинар бих препоручио свим оним колегама који су информатички нешто више писменији од основног нивоа како би могли да га прате. Препоручујем га и већини колега, јер треба да упознају огромну снагу која лежи управо у гугл драјву и могућностима дељења докумената, као и снази осталих алата.

Нема коментара:

Постави коментар