субота, 22. јун 2013.

О семинару


·        Програм је оснажио следеће моје компетенције:

o   (к2)Поучавање и учење и то кроз садржаје који описују Блумову таксономију, типове интелигенција, и њихово успешно комбиновање у пракси;

o   (к3)Подршку развоју личности детета и ученика и то кроз различите садржаје који објашњавају гугл алате и кад их је најбоље користити и којој деци су највише намењена;

·        Искрен да будем, нећкао сам се да ли да се пријавим на овај семинар или не. Разлог за то је био тај што сам претпостављао да ће семинар бити права “боза”. Водио сам се мишљу да ће ипак бити и нечег новог, доброг за мене. И нисам се преварио- други и трећи модул су право благо. Многи од ових алата и сервиса које се на курсу изучавају имају замене у мајкрософтовим алатима и сервисима. Неки људи чак и кажу да је гугл на овом пољу друга лига у односу на мајкрософт. Овим семинаром упознао сам се и снагом  гугла у облаку. Вама нарочите похвале иду за теме портфолиа, интелигенција и блумових таксономија. Једно је сигурно: из моје перспективе семинар није био узалудан!

·        Најслабија карика током програма обуке по мом мишљењу је начин представљања задатака (понекад је деловала конфузно са упутствима, бројним спољним линковима). Бољи начин би било представљање лекције у истом формату али powerpoint типа (page by page).  

Нема коментара:

Постави коментар