Анализа:
- анализирала сам задатке колега и колегиница на основу тражених критеријума и извела закључке о могућем побољшању (сајт-портфолио и комнетари час кроз правилну примену Блумове таксономије
- научила сам технички (не савршено) како да се правим сајт и блог и даље истражујем како да користим поједине функције ових алата
- кроз процене модератора наших задатака и указивање на грешке које сам правила, покушаћу да их у свом раду сведем на мању меру
- не могу суштинску анализу свог портфолија да направим, јер има само постављене основе; на страницама се налазе само информације о томе шта ће садржати;
- тражени задаци су конкретни и применљиви
- кроз веома захтевне задатке на сваком модулу, без обзира на то што су модули градацијски постављени, од отварања налога до стварања сајта, морала сам да врло активно размишљам и преиспитујем себе како да урадим задатак.
- није било присутно тимског рада (природа задатака није таква), али заједништва, да. То се види кроз форуме (Помоћ пријатеља), размене мејлова и хенг-аут консултације. Због спорог нета, ускраћена ми је таква комуникација.
- ако бих истакла у анлизи свој рад, била би припрема за час према Блумој таксономији. Кроз сет часова и водећи се од памћења до креације и постизање вишеструке интелигенције, управо бих постигла да ученици користе сва своја чула и јачају мисаоне активности прилииком обраде наставног садржаја. Уколико бих имала приступ нету на часу могла бих да користим и претпостављене Гугл алате (то је и између остало циљ семинара), овако бих дала препоруке ученицима да сами истражују. У идеалним условима постигла бих вероватно и превише успешан час. https://docs.google.com/document/edit?hgd=1&id=1HbeIqVuZoAQxOqgZMqaqw7yVjWp7bySYmX3o5o5jECM
Нема коментара:
Постави коментар