среда, 10. јул 2013.

Евалуација?

...или шта жаба зна о птичијој перспективи


Сматрам да ми је овај програм обуке помогао да оснажим компетенције из све четири области описане  Стандардима компетенција за професију наставника. Овом приликом издвојила бих област компетенција за подршку развоју личности ученика као мени значајну, а унапређену кроз упознавање са алатима попут блога, форума, гугл заједнице, гугле модератор, google story builder (не знам који је адекватан превод за последње наведену алатку), али  и сазнања о томе на које све начине можемо користи гугл алате за евалуацију и рефлексију развојних и наставних процеса. 

Овај програм обуке сам изабрала првенствено из радозналости. Како је ово први пут да похађам неку е-обуку, мотив за пријаву био је да се упознам са могућностима реализације оваквих програма. Ушла сам са мало очекивања имајући у виду своје предзнање, а изашла сам ревидирајући своје ставове и уверења, али и своје компетенције. У слободном преводу, из ове перспективе сматрам да сам у ову авантуру ушла са претенциозним ставом. Нема ништа лепше но када вас нешто врати у реалност, што је овај програм учинио за мене. 

Од елемената потребних за успешну промену, ако сам добро разумела питање, морала бих да издвојим обимност и озбиљност садржаја који изискују максимално ангажовање свих ресурса, а при томе мислим на време неопходно за квалитетну обраду садржаја и рад на задацима, као и степен посвећености и ангажовања. Мислим да ме је то затекло, да сам касно схватила колико је неопходно да се ангажујем  да би промена била у складу са оним што ова обука пружа. Срећа је у томе што нисам била лења но сам као добра кртица ускладиштила што сам више могла матерјала, при том водила уредну белешку о томе шта сам све видела, чула и доживела на семинару. А поново ту је и Алумни заједница на коју планирам да се ослоним.

Нема коментара:

Постави коментар