среда, 10. јул 2013.

АнаЛиза


  • Ушла сам у овај семинар са мало очекивања. Доста брзо дошла до закључка да је количина онога што сам добила у диспропорцији не само са оним што сам очекивала, већ и са квалитетом великог броја обука које сам имала прилике да прођем. Стога сам врло брзо престала да вршим поређења и предала се задовољству избора који сам направила када сам одлучила да се пријавим и постанем члан ГАГГ групе. 
  • Издвојићу рад на одељенском блогу који видим у перспективи као начин да остварим са ученицима разне образовне и васпитне циљеве и да при томе сви (ученици, родитељи и ја) уживамо користећи његове могућности, као и за праћење развојног процеса, евалуацију и рефлексију рада. А онда када још уградимо разна документа и увежемо их са другим алатима, добићемо апсолутно чаробну причу.  
  • Искрено, ја већ увелико рекламирам овај семинар колегама, а критеријум за одабир циљне групе није ниво електронске писмености већ личне потребе за иновирањем наставног процеса и потребом за стручним усавршавањем. Из тог разлога вас молим да проследите поруку са информацијом  када ћете организовати обуку за нове полазнике како би правовремено обавестила заинтересоване колете. 


Нема коментара:

Постави коментар