среда, 30. октобар 2013.

Само један од задатака

Код израде овог задатка, размислила сам о томе како да ,,сортирам'' задатке које иначе радим са ученицима по Блумовој таксономији и о томе које врсте интелигенције ти задаци развијају. Радећи задатак, уочила сам шта још могу да додам у свом раду и које су позитивне стране начина на који сам до сада радила. Овај задатак сам изабрала, јер ми је од свих задатака на семинару он изгледао као најпримењивији и најкориснији у свакодневном раду. Још једна посебност овога задатка је у томе да нисам много тога новог научила, него да сам на неки начин организовала своје досадашње знање.

Овај семинар никако не бих препоручила људима са слабијим информатичким знањем и никако онима који кроз семинаре само скупљају бодове. Као што је један колега већ рекао, ово је превише рада за 24 бода. Значи, препоручила бих га само колегама ентузијастама, којима је битан квалитет њиховог рада и који желе да свој рад прилагоде новинама које нам савремено доба носи.Мој задатак

Нема коментара:

Постави коментар