среда, 30. октобар 2013.

Најслабија карика

Овај програм обуке сам изабрала јер сам обавештење о њему добила од стране Друштва школских библиотекара Србије, и јер сам видела да је један од модератора Славица Јурић, чији рад већ неко време пратим. Без намере да се икоме улизујем, сматрам да је у професији школских библиотекара премало ентузијазма и да зато треба ценити људе који га поседују. Још један од разлога због ког сам одабрала овај семинар је тај да се одржава електронски. Уз распоред по ком радим, веома ми је тешко да одвојим дан или два да одем на семинар.
Мислим да ми је у току семинара, најслабија карика била креативност. Некако сам схватила да је битније да савладам Гуглове апарате, него да се уносим у креативни део. Али коментари модераторки и понајвише рад других колега су ме разуверили. Како превазићи ову слабу карику? Радити са пуно елана, воље и жеље и потрудити се око сваке ситнице. Пошто је та карика зависила само од мене, будите сигурни да ћу да је ојачам

Нема коментара:

Постави коментар