четвртак, 31. октобар 2013.

Обавезно Портфолио

     Морам да кажем да ме је окупирао рад на креирању Портфолија  https://sites.google.com/site/ucitelicavioletamisicportfolio/. Првенствено што сам схватила значај и потребу Портфолија после много удубљеног и вишесатног размишљања шта и како је најбоље... На самом почетку рада на Портфолију сам мислила да се ја никада нећу упознати са оваквим начином прављења Портфолија... Међутим, стрпљење и ваши савети су ме буквално натерали да схватим зашто то радим... Тешко је почети, али само мало касније уз квалитетно објашњење дошла сам до брзог решења за хоризонталну траку, и прављење страница и подстраница... После признатог другог задатка сам се осећала баш лепо... Али, читањем трећег задатка, добијам још већу сигурност да ја то све добро знам, па осмишљавам странице и подстранице...колико год... Ваше упозорење да је све то расплинуто и без рефлексије ме "баца" на под... Не задуго, наравно, јер сам схватила да је рефлексија негде као суштина Портфолија... Покушала сам и у Посу Разумевање да вам дочарам своје задовољство завршеним трећим задатком и сада се бојим да се понављам, али,е то... Јаче је од мене... Креирање Портфолија ме је одушевило...

Нема коментара:

Постави коментар