четвртак, 14. новембар 2013.

Важно, најважније

Важно, најважније

Сматрам да су сви садржаји ове обуке важни и да имају сваки на свој начин примену у пракси. Оно што је по мени најважнији део ове обуке је сигурно израда електронског портфолиа о коме се све више говори и у мом окружењу. Ово је био и најтежи задатак који сам морао више пута да исправљам, коригујем, мењам и још увек на њему има пуно да се ради. Имајући то у виду сматрам да ћу бити бар корак испред својих колега који нису имали ту могућност да присуствују овој обуци и тако нешто науче. Зато сам ја ту да им препоручим овај семинар и да им припомогнем при изради истог. 
Такође, веома ми се допала Гуглова продавница јер садржи алате које могу да примењујем при изради цртежа, прорачуна...Гугл диск је замене право откриће јер ће од сада сва битна документа да ми буду са сваког рачунара доступна.
С обзиром на моје скромно претходно знање и коришћење рачунара, овај семинар ми је отворио неке нове видике за унапређивање наставе, као и жељу за даљим усавршавање.

Нема коментара:

Постави коментар