четвртак, 14. новембар 2013.

Шта се овде крије?


Шта се овде крије?

Добила сам Gmail од Дигиталног учења за јесењи круг семинара и предложила својим колегама да се пријавимо на семинар.Тема ми се учинила занимљива а како ми је неопходно стручно усавршавање,трудим се да усавршим компетенције које су прописане за наставнике а да могу да их користе и школски библиотекари.На овом семинару који је био захтеван за мене(ово је први електронски семинар који похађам),сматрам да сам оснажила компетенције за подучавање и учење,развој личности и комуникацију и сарадњу.
Најтеже ми је било на семинару то што сам користила Гугл апликације површно и нисам била упућена у коришћење Гугл алата,који су ми били на располагању и које могу да применим у свакодневном раду.
Одмах сам схватила да је најважније пажљиво прочитати задатак и уз помоћ модератора,сугестија које су давали полазницима курса,пажљиво приступити изради задатка.Полако је све долазило на своје место.
Ова сазнања и умећа стечена током програма обуке могу користити у школској библиотеци у раду са децом.Овај семинар Гугл апликације-за гугл генерације изискује предзнање,али сви који имају стрпљења и ентузијазма могу га савладати.Препоручила бих га свима наставницима у својој школи,како би и они осетили драж коришћења Гугл алатки..

Нема коментара:

Постави коментар