недеља, 17. новембар 2013.

Бод више, бод мање...

Не волим питања типа: "Који ти је омиљени филм?", "Ко је твој омиљени писац?", "Која ти је песма омиљена?"... По мени не треба издвајати ствари и правити поређења јер све има своју сврху и све је лепо, добро, корисно, занимљиво на свој начин. Све што сам на овом семинару урадила подједнако је корисно и за мене важно. Уколико бих баш морала да издвојим један рад онда ћу свакако издвојити мој Портфолио, као разлог због кога сам овде. Свиђа ми се начин на који сам организовала ставке које сматрам битне у мом раду. Требало ми је доста да осмислим овакву организацију сајта, а након тога поприлично минута (да не кажем сати) да то спроведем у дело. Намеравам да дорадим неке ставке и да заиста спроведем све оно што сам написала као опис страница. 

Семинар сам већ препоручила неколицини колега, односно само онима за које сам сигурна да могу да истрају и издрже захтевне, али изузетно корисне задатке. Семинар никако није за "сакупљаче бодова", како их ја зовем, односно за оне који мисле само на бодове и на то како да их сакупе што више за што мање труда. Ипак, овај семинар је све само није "лак плен".

Нема коментара:

Постави коментар