недеља, 17. новембар 2013.

Понекад, често, увек, заувек!

Сматрам да сам особа која добро познаје модерне технологије и интернет. Баш због тога сам се изненадила колико корисних ствари сам научила на овом семинару, а пре тога ми нису биле познате. Већ имам план како да све оно што сам научила на овом семинару употребим и у пракси, наравно, не баш све... Пошто ми је припрема ученика за такмичење представљала проблем због незгодног распореда и уклапања са распоредом самих ученика, најпре ћу ту да искористим све оно што сам научила. Планирам да направим свој блог, на коме ћу ученицима да остављам корисне материјале. Такође, искористићу и то што сада имам Гугл + и помоћу њега ћу позивати ученике и колеге на различите догађаје које сматрам корисним. Са колегама који су са мном у тиму за стручно усавршавање већ сам направила договор да на Гугл диск ставимо и поделимо са остатком колектива табеле у којима је прибележено наше стручно усавршавање, тако да свако може да додаје семинаре које похађа и добијене бодове, а да при том не мора да иде у школу и приступа школском рачунару. 

Нема коментара:

Постави коментар