субота, 2. новембар 2013.

Одувек сам желела...

Често користим интернет припремајући се за наставу. Постоје сајтови и блогови које редовно посећујем "скупљајући" идеје за своје часове, како часови ученицима не би били досадни. Одувек сам желела да и ја направим свој сајт који би ми омогућио сарадњу са ученицима, али и да нека нова млада Александра нађе идеју за свој час на мом сајту. Прављење сајта ми је изгледало недостижно. Сада мојој срећи нема краја, сада могу да се играм безгранично. Направила сам сајт Весела математика и Портфолио, које планирам да повежем. Морам да напоменем да сам за прављење сајтова употребила знања стечена баш на овом курсу - уградња упитника, појам портфолија, где и зашто је потребна рефлексија,... Свесна сам да израда сајта не би била могућа без осталих знања која сам стекла, ипак за мене је најкорисније умеће које сам стекла прављење сајта. 

Нема коментара:

Постави коментар