среда, 13. новембар 2013.

Анализирај


Анализирај

Морам признати да је сваки од датих задатака био на свој начин занимљив и захтевао неку креативност. Један од најзахтевнијих и најкреативнијих био је сигурно израда електронског портфолиа .

После добро проученог упутсва и одгледаних презентација није било тешко приступити техничкој изради сајта. Све је било јасно објашњено и по реду као што се тражило у задатку тако да сам тај део веома брзо и одрадила. Највише муке ми је задало постављање подстраница у радној биографији на хоризонталном менију. Решење је било ту пред очима. Странице сам премештала једну испред друге, правила хијерархију а није ми се дало да испробам и стрелице лево десно. Пуно изгубљеног времена за тако једноставно решење. Све је било лепо, шарено, једноставно а онда... уследила је израда бочне навигације. Овај део задатка задао ми је велику главобољу. Прво нисам знала шта и које стране да отворим. Слушала сам излагање модератора, гледала видео упутства, завиривала у радове других колега и некако задатак привела крају. 

Овом задатку посветила сам највише времена трудећи се да га што боље урадим. Међутим, да ли због дужине трајања семинара и великог броја датих задатака или због тренутног губитка инспирације и креативности нисам баш задовољна његовим изгледом па ћу га накнадно дорађивати.

Семинар ми се веома допао. Мислим да има велику примену у школству и то не само у настави већ и ван ње. Сарадници у школи, помоћници директора, директор, педагог сви би могли да нађу примену појединих делова семинара у својој пракси. Топло ћу га препоручити свима. Оно што је једино битно пре почетка рада на овом семинару је нека основа познавања рада на рачунару, од које многе колеге још увек беже.

Нема коментара:

Постави коментар