среда, 13. новембар 2013.

Примени


Моја примена

Морам признати да од овог семинара нисам толико очекивала. После завршеног првог модула питала сам се да ли Гугл може још? Са сваком новом лекцијом све сам се више дивила и схватила да сам изабрала прави семинар где могу доста да научим а самим тим и напредујем.

Поједине делове семинара поделила сам и са својим ученицима и они су били одушевљени. Јутјуб им је до сада служио за слушање музике или гледање смешних видео клипова. Сада га користе за креирање плеј листе програма везаних за програмирање. Такође, председника одељења и чланове одељењске заједнице изабрали смо попуњавајући одговарајући упитник који сам направила на Гугл диску.

Оно што ћу наставити да примењујем у настави су сигурно Гугл додаци (из Гугл продавнице) који омогућавају цртање алгоритамских шема. Тако да ће сада сваки написани задатак бити пропраћен и сликом. Сву папирологију коју нас терају да водимо и пишемо како у вези наставе тако и у вези ученика сада ћу водити на Гугл диску. У документима ћу израђивати и табеле тако да ми све буде увек на дохват руке. Направићу или искористити шаблоне за вођење стручног већа, одељенског већа, родитељских састанака...

Примена је стварно велика. Шта год замислите може да се реши коришћењем неког од Гуглових алата. Семинар ћу топло препоручити првенствено сарадницима у школи, педагогу, помоћницима директора па и директору.

Семинар јесте динамичан, захтеван, пун задатака али се на крају све исплати.

Нема коментара:

Постави коментар