Kao најважније
а у исто време и најинтересантније, мени лично, делују Гарднерова вишеструка
интелигенција и Блумова таксономија. Полазећи од премисе да је сваки ученик даровит а да наставник то ''само'' треба да препозна, однегује и унапреди,
постављајући сваког ученика на задатак у оном облику и на начин како то ученику
и највише одговара, наставник може утицати и на елиминацију ученикових слабих
страна као и својих властитих. У овом (узајамном) процесу, чини се, веома логичну
''корелцију'' и посредовање има управо интервенција Блумове таксономије и то
својим интересовањем на пољу формулисања и осмишљавања захтева у задатку. Јер
управо њеном помоћи смо у прилици да формулишемо задатке најпогоднијег облика за
сваког ученика понаособ.
Нема коментара:
Постави коментар