недеља, 17. новембар 2013.

Вага за тачно мерење

Шта сам постигла? Шта је ваљало? Може ли још боље?

Сложила бих се са вама да се развијају К 3 компетенције, али ја не могу да раздвојим те компетенције од осталих, тако да верујем да се истовремео, барем једним делом развијају и К2 и К4
Ја сам у процесу планирања стручног усавршавања, тражила програм који развија компетенције 3 и 4, јер се некако показало, да оно што сам до сада похађала је углавном К2. Ови семинари  су тематски врло блиски једни другима а често на њима чујем оно што сам на факултету учила, па ме то додатно оптерећује. дакле, компетенције су биле  први фактор избора. други је био чињеница да је у питању онлајн семинар - да могу сама радити кад има времена и трећи је био тај што сам код вас нашла и други занимљив курс КИСШ.

Може увек боље. Шта су слабости ( из моје перспективе, не мора значити да сам у праву):
  • преобиман програм ( 24 сата признато а проведемо 124 сата радећи - ја бих направила два до три програма уместо овог једног...)
  • мало вежбања ( више вежбања - пре се стиже до вештине)
  • недовољно модератора ( знам да смо сви колеге, и да ви идете на посао и да имате и кућних обавеза, зато и мислим да треба више људи, јер ми некад радимо задатаке у пола ноћи, и тад нам је потреба помоћ)
  • прегледност 
  Пуно успеха у даљем раду, жели вам , 
                                                               Зорана Матићевић

Нема коментара:

Постави коментар