четвртак, 14. новембар 2013.

Портфолио, портфолио


Портфолио, портфолио

Сваки задатак на овом семинару био је на свој начин занимљив и захтевао од нас неку креативност. Међутим, портфолио је сигурно задатак који ми је одузео највише времена па и "живаца". Захтевао је моју потпуну концентрацију и пуну пажњу почевши од слушања предавања модератора, кроз његову израду до исправки грешака и прихватања сугестија од стране модератора. 
Технички део није био проблем. Ишчитао сам постављени материјал, одгледао презентације и пратећи упутства направио свој сајт. Онда крећу проблеми... Мучио сам се да поставим подстранице да буду у падајућем менију на хоризонталној траци, да искључим бочну навигацију ... Највећи проблем био ми је да осмислим странице и подстранице у бочној навигацији. Још увек нисам задовољан њиховим изгледом и ту ме тек очекује рад након овог семинара. Набацао сам у првом тренутку све и свашта. Модераторке су ме посаветовале дале ми неке предлоге па мој портфолио сада има мало бољи изглед. Биће ту још доста посла.
Семинар је веома креативан, захтева пуно рада и залагања тако да ћу га препоручити свима који су спремни да раде и уложе свој максимум јер ће резултат бити велики. Поред колега семинар ћу препоручити и управи школе, поготову педагогу који стално спроводи неке анкете и води силне табеле.

Нема коментара:

Постави коментар