петак, 1. новембар 2013.

Преиспитивање

Бирам и постављам Евиденцију остручном усавршавању у току претходне школске године, коју сам радила у Гугл-документу. То је задатак који сам доста пажљиво радила и који ме је подстакао да ажурирам и допуним евиденцију, што сматрам посебно корисним. Поред тога, уређујући ову евиденцију, још једанпут сам промислила о томе у којој мери сам оснажила своје компетенције и које, и шта сам заиста од онога што сам научила применила у својој пракси. Тај накнадни увид ће ми бити посебно драгоцен у кориговању плана за ову школску годину, у којој би требало да ставим акценат на примену стечених знања и њихово тестирање у пракси.

Програм ГАзГГ бих препоручила свима који су склони да преиспитују своју праксу, који су радознали и спремни да уче од других и у сарадњи с другима, и немају изразит отпор према раду на рачунару.    Не бих га препоручила колегама који стучно усавршавање доживљавају као наметнутну обавезу, те им оно служи за прикупљање неопходних бодова. 


Нема коментара:

Постави коментар