субота, 2. новембар 2013.

Потреба насушна

Сагледавајући она знања са аспекта онога што ми је тренутно најпотребније, имам пре свега у виду чињеницу да тренутно предајем енглески језик нижим разредима (првом и трећем разреду), најкориснија ми је израда Гугл-цртежа, јер сам цртеж, скице и слике и раније користила, наравно не као Гуглов алат. Такође сам била пријатно обрадована занимљивом понудом не једне, већ више Гугл Хром апликација за мој наставни предмет које су изузетно корисне и савршено одговарају својим садржајима планираним садржајима у настави.
Касније, када малишани одрасту, чување и дељење докумената ученика са мном и са осталим ученицима приликом израде задатка или неког пројекта је нешто што свакако сматрам много кориснијим и ефикаснијим начином рада од скупљања папира на преглед, па поновног враћања. Израда блога ми је значајна за размену идеја са ученицима везано за разне видове наставе и стицање повратне информације од ученика колико су задовољни оним што радимо и каква су им тренутна интересовања.

Нема коментара:

Постави коментар