субота, 2. новембар 2013.

Промена


Рад који најбоље осликава мој учинак на овом семинару је креирање портфолија на Гугл сајту. Овај задатак је за мене био веома изазован и у целости непознат.
До сада нисам имала искуства у изради и вођењу сајта и сматрала сам да ми недостају потребне вештине. Заправо, не владам енглеским језиком у потребној мери и то ми је отежавајућа околност у раду, па понекад дозволим да тај недостатак вештине надвлада унутрашњу мотивацију. На овом семинару сам, пратећи детаљна упутства на српском језику, лако стекла и практично применила знања за техничку израду сајта.
Структуирање и креирање портфолија је сада био изазовнији и креативнији део задатка. Морам признати да сам у јуну месецу, због поманкања времена за студиознији рад, одустала од семинара, баш код овог задатка. Сада ми се чини да је то само био добар изговор за поманкање иницијативе и  жеље да нешто урадим и променим. Или сам тиме замаскирала конфузију  коју сам осећала и на сам спомен речи портфолио? А можда је и било потребно да прође неко време и да идеја о портфолију сазри у мени?

Како год било, сада сам била спремна за овај задатак, пажљиво сам слушала и проучавала упутства, промишљала... Започела сам свој портфолио и спремна сам да радим на њему, да уживам у процесу мењања, учења, стварања. Заправо, поносна сам и уживам у промени.

Нема коментара:

Постави коментар