субота, 16. новембар 2013.

Компетенције

1. Овај семинар је развио све четири компетенције.
  •  Компетенцију за поучавање и учење јер можемо многе ствари које смо научили да покажемо и својим ученицима. Ја ћу сигурно ове школске године то применити у раду са ученицима на часовим додатне наставе. 
  •  Компетенцију за подршку развоја личности јер нас подстиче на креативност и ангажовање у различитим активностима и на уважавање ставова.
  •   Компетенцију за комуникацију и сарадњу због доступности ресурса и подстицања размене мишљења.
  • Компетенцију за наставну област, предмет и методику јер смо провежбали Блумову таксономију, научили како да континуирано пратимо и вреднујемо хоризонталну и вертикалну повезаност садржаја, и, оно што је најважније, да примењујемо технологију у образовању.
2.  Овај семинар сам изабрала због своје несигурности да на интернету користим ствари где се може исказати креативност, плашећи се да ћу оставити трајни траг о свом незнању. Показало се да је семинар захтевнији него што сам то очекивала, али сам зато и добила више.
3.  Један од техничких проблема у току семинара ми је био превлачење јер радим на лаптопу и то иде мало теже у односу на класичног миша. Затим толико информација које треба прочитати, а све се ради ноћу. У свему томе се изостави неки детаљ и не долази се до резултата. Можда су упутства могла бити подељена на оне за почетнике и за напредне кориснике.

Нема коментара:

Постави коментар