субота, 2. новембар 2013.

Зрно по зрно погача

Када је у питању одабир рада са овог семинара, нисам се ниједног тренутка двоумила. То је дефинитивно сајт који би требало да прерасте у портфолио. На самом почетку сам се прилично намучила око очигледног, тачније око уређивања хоризонталног и вертикалног менија. Касније је све ишло много лакше. Чини ми се да је сем тог детаља, све остало прилично лако, чак и за оне који праве своје прве кораке на интернету. Иако мој сајт за сада делује прилично штуро, што визуелно, што садржајно, пратећи радове колега, али и опције на самом алату, схватила сам да Гугл сајт може да буде изузетно допадљив и функционалан, што наравно захтева мало више времена. У томе и лежи разлог зашто сам одабрала баш овај рад, јер ме привлачи све што се може надоградити, креирати, уобличити по жељи и потреби корисника, али и зато што се Гугл сајт може искористити и у друге сврхе, у раду са ученицима или у раду на неком пројекту.
Што се тиче симболике наслова овог поста, мислим да сам прикупила свега зрно или два и да још пуно морам да радим да бих имала довољно за добру погачу.

Нема коментара:

Постави коментар