четвртак, 14. новембар 2013.

Примена

   Сад кад сам дошао до краја семинара морам рећи да сам и сам изненађен колико нових ствари сам научио.То ми се до сада није десило ни са једним семинаром који сам раније похађао.Осим што сам доста научио ,битно је то што већину тога могу примењивати у свом раду и тако олакшати ученицима да боље и лакше схвате и науче одређено градиво.Прво што ћу применити то је већ готова Плејлиста коју имам,а осим те већ постојеће формираћу још неколико које су ми погодне за рад.То ћу применити чим ми дођу на ред одговарајуће наставне јединице по предвиђеном плану и програму.
    Осим тога сигурно ћу користити и свој портфолио који ћу само током рада проширити и усавршавати.Гугл-диск ћу такође да користим јер он даје велики број могућности за даљи рад.
   Овај семинар ћу препоручити својим колегама у школи,а посебно директору и помоћницима директора да виде колико је користан и које могућности има за даљу примену.

Нема коментара:

Постави коментар