понедељак, 24. март 2014.

ПОРТФОЛИО И РЕФЛЕКСИЈА


Анализа овог семинара може у мом случају да се сведе на две ставке: обиман и захтеван.
Обиман у смислу много материјала да се изучи, много тога ново одједном. Захтеван у смислу много задатака које треба завршити у кратком року, јер смо сви наравно имали и друге обавезе везане за школу.
За анализу сам одабрала израду портфолија  из трећег модула.
https://sites.google.com/site/klarakakuckaportfolio/

Зашто баш Портфолио?

  • Зато што ме је највише намучио.
  • Зато што сам се око њега највише трудила.
  • Зато што је требало употребити све оно што смо претходно научили на овој обуци.
  • Зато што је израда професионалног портфолија обавеза за све запослене у школи.  
  • Зато што је креативни део  овог семинара

 Како сам га радила?

Сама техника креирања сајта Портфолија није била проблем, мало ме намучила навигација , али сам савладала и ту технику.
А онда је дошла РЕФЛЕКСИЈА!!!!! Морам признати да ми је као "природњаку" , наставнику хемије, заиста био проблем писање образложења, евалуација и утисака.

Коме препоручити  семинар?
Препоручила бих семинар колегама који желе да буду у кораку са гугл генерацијама, да им се приближе коришћењем гугл алата, а да при томе владају употребом компјутера у знатној мери.
Сам назив семинара упућује коме је намењен.

Нема коментара:

Постави коментар