недеља, 23. март 2014.

Анализа анализе


      На семинару су сви задаци веома занимљиви и доста захтјевни, тако да ми је тешко да издвојим један као најинтересантнији.

      Задатак који је мени био један од лакших је "Обележивачи", који сам оставила за крај 2. модула видећи како се колеге "муче" с њим. Чак сам и прије приступа анализи и изради задатка питала колеге информатичаре из школе да ми дају неке смјернице при раду. Нијесу ми били од користи, тако да сам сама сјела, прочитала јасно упутство модераторки и "смуњила " задатак. Meни један од најтежих задатака, иако сам га најбрже урадила је: Таксономске таблице, као и Вредновање истих.

       Семинар бих препоручила свим колегама без обзира на струку, ради побољшања и богаћења информатичке писмености, упознавања Гугл алата и њихове примјене у настави.

     

       Допало ми се и планско и појединачно усмјеравање учесника од стране модераторки, а све у циљу нашег напредовања!

Нема коментара:

Постави коментар