Није
ми баш једноставно да одаберем само један свој рад током ове врло захтевне
обуке. Највише времена за проучавање лекције и промишљање како израдити задатак
сам посветила изради Таксономске таблице и Портфолија.
Портфолио
ћу надограђивати у наредним данима и месецима, па бих га издвојила за анализу.
Проучила сам лекцију и уложила доста времена у Мапу ума са свим видео,
текстуалим деловима, а како сам радознала по природи све сам морала бар делом да
прочитам. Технички део креирања е-портфолија ми није представљао проблем.
Поприлично ме намучило како осмислити
концепт рефлексије: шта ја хоћу да постигнем, како, зашто и на који
начин.
Комплетан
приступ Портфилију на овај начин – визија, вештине, иницијатива, акциони план, итд.
у односу на чисто испуњавање законске обавезе са скупљањем бодова, доказа и
папира, поприма тотално други облик и даје Портфилију бољи смисао.
Сматрам
да је то оно што чини овај семинар квалитетним и за препоруку онима који желе
да обогате и унапреде рад у просвети из другог - Гугл угла.
Не
препоручујем га оним наставницима којима је тешко да читају доста материјала и
који не воле да се играју истражујући могућности апликација.
Нема коментара:
Постави коментар