среда, 26. март 2014.

И Портфолио и Гарднер и још по нешто..



Није ми баш једноставно да одаберем само један свој рад током ове врло захтевне обуке. Највише времена за проучавање лекције и промишљање како израдити задатак сам посветила изради Таксономске таблице и Портфолија. 

Портфолио ћу надограђивати у наредним данима и месецима, па бих га издвојила за анализу. Проучила сам лекцију и уложила доста времена у Мапу ума са свим видео, текстуалим деловима, а како сам радознала по природи све сам морала бар делом да прочитам. Технички део креирања е-портфолија ми није представљао проблем. Поприлично ме намучило како осмислити  концепт рефлексије: шта ја хоћу да постигнем, како, зашто и на који начин.

Комплетан приступ Портфилију на овај начин – визија, вештине, иницијатива, акциони план, итд. у односу на чисто испуњавање законске обавезе са скупљањем бодова, доказа и папира, поприма тотално други облик и даје Портфилију бољи смисао.

Сматрам да је то оно што чини овај семинар квалитетним и за препоруку онима који желе да обогате и унапреде рад у просвети из другог - Гугл угла.

Не препоручујем га оним наставницима којима је тешко да читају доста материјала и који не воле да се играју истражујући могућности апликација.

Нема коментара:

Постави коментар