среда, 26. март 2014.

Портфолиоо

Потрфолио

            За анализу сам одабрала свој рад на портфолију:https://sites.google.com/site/milicadrazicportfolio/home.
            Задаци су били добро осмишљени постепено постајали све тежи све док нисмо дошли до израде пртфолија који је био најзахтевнији и који је изискивао највише времена. Пажљиво сам пратила упутсвта за израду тако да са техичким делом нисам имала много проблема. Најпре сам осмислила шта унети у портфолио јер радим специфичан посао у школи. Помоћ модератора ми је добро дошла и  на крају смо се изборили.

           Семинар је био захтеван па сам морала уложити прилично труда да одрадим постављене задатке али и чинило ми је велико задовољство кад погледам у преглед домаћих задатака и видим потврду мог рада. Што је задатак био тежи то је задовољство било веће кад се реши.

Нема коментара:

Постави коментар