уторак, 25. март 2014.

За мене најважније од ГАзГГ

За мене најважније од ГАзГГ


  1. Отворила ми се перспектива, хоризонт! Видим велики потенцијал у примени Гугл апликација у свом раду.
  2. Поставила сам оквир свог портфолија који ми је стојао на глави, као ТРЕБА, па онда МОРА (јер је пошао 3. март 2014. - рок за портфолио). Бавила сам се литературом, презентацијом за Наставничко веће, али никако не и својим портфолијем. Ево сада темеља и конструкције грађевине!
  3. Манипуслисање сопственим сајтом је такође веома важно за мене јер желим да презентујем на њему садржаје који су из области личних интересовања, првенствено мислим на Породични распоред.
Осећам огромну захвалност што сам
  1. приступила овом онлајн семинару,
  2. што сте га конципирали тако како јесте и 
  3. што сте ме кроз садржај провели тако да сам УЖИВАЛА (ваљда због адреналина Белог Зеца).

Нема коментара:

Постави коментар