уторак, 25. март 2014.

Како и зашто? - Како сам прошла кроз ГАзГГ?

Како и зашто?

Како сам прошла кроз ГАзГГ? 

Семинару Гугл апликације за Гугл генерације сам приступила интуитивно, из потребе да се усавршавам на пољу примене електронских технологија и са препоруком за водитеље семинара коју сам стекла припремајући причу о портфолију за Наставничко веће.
Садржај семинара ми је протекле три недеље држао пажњу толико да сам и сама била изненађена. Наиме, имам потребу за сном која је ограничена на 7,5 сати и не функционишем добро ако спавам мање, поготово када повежем две или више "непроспаваних" ноћи. Будући сам имала времена за семинар само у "ноћној смени" - побојала сам се да ћу посустати у другој седмици семинара, па сам најавила могућност да нећу стићи у року да урадим обавезне задатке (поред обавезних дневних). Брига је била сувишна, упркос "жуте крштенице". Била сам будна и дању и ноћу и функционисала сам "120 на сат". Осећала сам се као Бели Зец у "Алиси", али сам била срећни, заинтересовани, задихани "зец" који је обављао своје задатке, полако, корак по корак. Наравно да ме је умор савладавао и да сам морала да "дремнем", па и у градском аутобусу, зашто да не?! Исто тако, морала сам да одем да спавам, иако нисам желела, јер сам правила грешке, а сутра - испочетка, са несмањеним интересовањем!
Највећу добит имам од семинара у целини. Рекла сам на претходном посту да ми  се отворио хоризонт, перспективу великим бројем могућности за које сам опремљена умењем да их примењујем (календар, причање прича, мапе ума), а да сам срећна да сам формирала свој сајт. У ствари, прво сам почела свој лични сајт, који већ неколико година желим, који се тиче Породичног распореда, а онда, читајући пажљивије, открила да морам да радим свој портфолио. Одлично! То иначе морам! (А што "волем" те споља наметнуте ТРЕБАЛИЦЕ и МОРАЛИЦЕ!) Дакле, оквир мог портфолија је главна добит овог семинара! Погледајте: https://sites.google.com/site/vesnazivanovicportfolio/home/o-autoru Најлешше од свега је да мени навиру идеје да га допуним, да му нешто додам и тако је МОРАЛИЦА постала моја интернализовано ХОЋУ и - уживам!

Коме бих препоручила семинар, а коме не бих никада?


Семинар бих препоручила наставницима који су ступили у XXI век, који су свесни да је неопходно да буду и електронски писмени и који хоће и желе да унапреде тај свој сегмент. Ја додуше, преме крштеници, припрадам пре(Х)историји која је пре Х генерације, али ме техника и технологије интересују и привлаче. (Верујем да имам неки хромозом који "вуче" на ту страну.)
Семинар никако не бих поменула колегама које су "заостале у развоју" и који су "скупљачи бодова/сати" на стручним усавршавањима.

Нема коментара:

Постави коментар